Foutje, bedankt! Maar toch niet boos, eerder teleurgesteld: acht kaartjes besteld, ééntje verwisseld. maar de bezorging en kwaliteit zijn prima! Plus het bedankkaartje voor het bestellen maakt het af!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maron
- Birgit Yegülalp
Snelle levering, goede cadeauservice.
Hoe zou je Liefs in je brievenbus beoordelen?
- Jannie Idzerda
Leuke artikelen, en niet duur. Leuke site
- Anita van Beest de Jong
Geweldige service de kaart was er niet meer, kreeg een mail met een ander voorstel. Bij de bezorging zat een persoonlijk briefje.
- Sigrid Sijtsma
Mooie prijzen, goede persoonlijke service!! En top kwaliteit
- Carla Coenjaerds
Alles prima