De webwinkel is prima, maar de stank van vis krijg ik tot nog toe niet uit mijn wanddecoratie. Met vetvolg dat hij al ruim 2 weken op balkon ligt in de hoop dat de stank van vis verdwijnt . Zojuist al een teactie gehad en probleem wordt opgelost. Dat mag ik dan zeer waarderen Vandaar dat ik mijn waardering verander in zeer goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Erna Swinkels
- Tevreden klant
Mooie Muurdecoratie en super goede service!! Eén van de panelen van onze muurdecoratie viel helaas kapot met het ophangen, contact opgenomen met de klantenservice en kosteloos een nieuw paneel toegezonden.
Hoe zou je Muur Art beoordelen?
- Tiny
Correcte levering. Heel mooi product.
- Corrie Wijnja
Snelle levering. Produkt goed ingepakt.
- Richard Spier
Mooi product, snelle levering
- Martin Mooij
Doorgaan!