Echt een heel goed apparaat het verwarmde een ruimte van vier bij vier zonder enige moeite is echt een aanrader . Over het apparaat maar over het bedrijf zelf ben ik ook erg tevreden. Snelle levertijd echt perfect als er meer sterren gegeven konden worden zou ik dat zeker doen. Voor mij een vette tien
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Barbara Hasselbaink
- Mark Kessel
Precies zoals beschreven
Hoe zou je Sybshop.nl beoordelen?
- adriaan van Suijlekom
geweldige service en lage prijs
- Andre
Gunstige prijs, snelle levering duidelijke overzichtelijke factuur.
- Raimund Biskupski
Snelle levering en uitstekende klantenservice. Hartelijke groeten uit Duitsland. 👍👍👍
- Gert jan de tuinman
Goedwerkende pomp om de waterbak vol te pompen👍🏻