Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tjilla heeft 94 5 ster reviews 94
Tjilla heeft 38 4 ster reviews 38
Tjilla heeft 7 3 ster reviews 7
Tjilla heeft 1 2 ster reviews 1
Tjilla heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Simone T.

    Als stofzuiger vind ik het een top apparaat! Laat nagenoeg niks liggen en ik heb een hond en een kat. Super tevreden. De dweilfunctie vind ik wel echt treurig. Hierover contact gehad en een filmpje gestuurd waarom te zien is dat er 2 streepjes vocht te zien zijn als spoor en dat is het. Dit is de normale manier van dweilen volgens de medewerker op de app, dat vind ik erg tegenvallen en heeft dus echt geen meerwaarde. De dweilfunctie zal ik ook niet gebruiken verwacht ik. De app is opzich oke maar hij is wel vaak de map kwijt en moet dan weer opnieuw scannen. Hidde aan de telefoon is een topper

    Reageer
  2. Diana G

    Topproduct en goede service! Nu 1 wk de robot C200 in gebruik. Alles werkt automatisch en mijn marmeren vloer glimt weer. Heb er geen centje pijn van en had dit veel eerder moeten doen.

    Reageer
  3. Hoe zou je Tjilla beoordelen?

  4. m. van den Heuvel

    Gooede service. Er werd de tijd genomen om mijn vraag te beantwoorden. Product (robotstofzuiger c150) doet wat het moet doen met minder geluid en duidelijk meer finetuning dan de vorige editie (c100).

    Reageer
  5. CM

    Hele goede service ,je kan gewoon app sturen of bellen krijg altijd reactie . Ideaal !! Probleem goed opgelost .

    Reageer
  6. A Meijers

    Goede kwaliteit en service!

    Reageer
  7. Tina VA

    Snelle levering, klantendienst heel vriendelijk et vlot bereikbaar voor vragen en advies. De werking van de app is wel wat zoeken. Er is niet echt een handleiding hoe je de kaarten van de kamers en de instellingen moet gebruiken. Maar eens je dat gevonden hebt is het wel prima! Je kan no go zones ingeven zowel voor stofzuigen als dweilen. Net wat ik zocht. Heel tevreden dus 😊

    Reageer