Mooi product en past perfect. Goede kwaliteit. Pakje kon niet door de brievenbus was ietsjes te breed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marion
- Pol Hoffman
Netjes en snel geleverd.
Hoe zou je Namengigant.nl beoordelen?
- Marja Burgers
Echt top me pakje was niet aangekomen Ik had bericht verstuurd en ze gingen opnieuw opsturen dit noem ik top bedrijf dikke 10
- Peter Hoveling
Goeie
- Selma
Snelle levering. Blij met mijn bestelling. Er zat zelfs nog een
- Odilia Florijn
Was top en snel afgeleverd