Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Schaduwdoeken.nl heeft 163 5 ster reviews 163
Schaduwdoeken.nl heeft 35 4 ster reviews 35
Schaduwdoeken.nl heeft 10 3 ster reviews 10
Schaduwdoeken.nl heeft 8 2 ster reviews 8
Schaduwdoeken.nl heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ingrid Delmote

    Spijtig genoeg kreeg ik de verkeerde bestelling; Ik kreeg een plastiek doek in het zonnegeel ipv een stoffen doek in ivoor kleur (= vuil wit). Zal, na terugbetaling, nieuwe doek kiezen bij schaduwdoeken.NL

    Reageer
  2. Kees

    Ik had mijn bestelling betaald, maar er gebeurde niets. Maar eens gebeld en toen kon men mijn betaling toch vinden. Toen kwam het uitleverproces op gang maar werd het adres veranderd. Ooit bestond er een softwarebestand waarin als je onze oostcode intoetste, een onjuist adres verscheen. Weer gebeld, ze snapten niet dat onze postcode in hun systeem een verkeerd adres geeft. Enfin, ook gecorrigeerd. Het schaduwdoek keam uiteindelijk binnen en bevalt overigens prima.

    Reageer
  3. Hoe zou je Schaduwdoeken.nl beoordelen?

  4. Abel Brouwer

    Het uitzoeken wat de benodigde afmeting tussen de uit te zetten palen op de hoekpunten was koste wat moeite, zelfs met de uitleg op de website. Mede omdat ik de palen bij ons onder een hoek zetten wilde. Uiteindelijk was het allemaal meteen duidelijk, toen ik alles in handen had en neerleggen kon. Het doek zelf is prachtig en de service/levering valt niets op aan te merken.

    Reageer
  5. Henk F

    Supersnel geleverd

    Reageer
  6. Rudie

    We zijn tevreden over de geleverde doeken. Ze hangen netjes en werken goed.

    Reageer
  7. Wouter Bonte

    Misschien voorbarig om een slechte review te geven, maar aangezien de vraag gesteld wordt een score te geven terwijl er een week na bestelling nog niets verzonden werd, kan ik moeilijk zeggen dat ik tevreden ben...

    Reageer