Hele leuke teddy rugzak met mooi borduursel. Goede service, en fijn contact. Jammer dat DHL de rugzak te laat heeft afgeleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda
- Amy Bax
Super snel klaar en prachtig resultaat! 😍
Hoe zou je Creamiek beoordelen?
- Britta van Marm
Het pakketje erg snel ontvangen en de artikelen waren helemaal zoals verwacht. Super!
- Ria Eijgenhuijsen
Vlot geleverd zit goed om de hond ben er blij mee
- Joey Kes
Ziet er keurig uit voor herhaling vatbaar
- A.S.
Hele leuke cadeau ideetjes, snel geleverd en op de hoogte gebracht hoe het eindproduct eruit kwam te zien. Dat was heel fijn.