Ik heb mailcontact opgenomen, 2 keer proberen te bellen en een voicemail ingesproken. We zijn nu 2 weken verder en tot heden nog steeds niets terug gehoord! Het betreft producten met een veiligheidswaarschuwing die terg gestuurd moeten worden. Ik vind dit echt belachelijker en heel klantonvriendelijk. Ik zal hier nooit meer bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Demi Kaya
- Denise Bijpost
Snelle levering en goede service. Tevreden!
Hoe zou je Monkiezz beoordelen?
- Anja van Maasdijk
Product is zoals omschreven en levering gebeurd vlug
- R
Hele snelle levering, precies wat ik besteld had. Heel blij mee!