Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hout-Kado.nl heeft 1248 5 ster reviews 1248
Hout-Kado.nl heeft 115 4 ster reviews 115
Hout-Kado.nl heeft 13 3 ster reviews 13
Hout-Kado.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Hout-Kado.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. IA

    Heel fijn. Het hert is veel mooier dan bij andere aanbieders, dus ik wachtte in aanbieding was Levering was zeer snel en tevens heel goed ingepakt! Hert was nog mooier dan op de foto's. Blij dat ik voor de originele blank houten versie had gekozen. Komt op groen/grijs behang met fontein motief in een soort hertenaltaar in een vintage 60s/industrial huisje vol aan park Veluwezoom op een unieke locatie. Al met al dus zeer tevreden. Wat erg lief was: er zat een kleine houten schildpad bij met een houten bedanklabel. Aangezien wij veel in tropische gebieden reizen snap je wel dat deze ook een heel prominent plekje krijgt in de woonkamer van ons huisje. Ik wacht met spanning af tot de kolibrie in olijfgroen in de aanbieding komt, want die zoek ik nog voor ons huisje, voor onze kolibrie kamer met stapelbed. Ook hier valt me weer op dat andere aanbieders soms een soort kolibrie die rugproblemen heeft lijken aan te bieden. Met alle respect voor de kolibrie ; ). Heel anders dan hout-kado die de perfecte touch/feel heeft. Super mooi en authentiek maar wel wat duurder dan anderen dus,

  2. Mathilde

    Attent, snel en prachtige producten. Helemaal prima. Snel, attent en prachtige producten.

  3. Hoe zou je Hout-Kado.nl beoordelen?

  4. Cathy

    Aanrader, zeer mooi gemaakt! Ijsbeer XL besteld voor nieuwe kamer zoon. Goed verpakt met nog een leuke attentie erbij. Snelle levering, echt een aanrader dit bedrijf.

  5. Karin

    Prima Supersnel antwoord op mijn vragen; plezierig e-mail contact

  6. Vincent

    Uitstekend en mooi werk Het was goed verpakt en ziet er heel mooi uit. Super blij mee en leuk dat er een kleinigheidje bij zat.

  7. Mariska

    Super! Zondag besteld en dinsdag al aan de muur. Super snel en super mooi! We zijn er heel erg blij mee!