Nog niet goedgekeurd

Doorloopt momenteel het keuringsproces

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BeverwijkTools heeft 101 5 ster reviews 101
BeverwijkTools heeft 15 4 ster reviews 15
BeverwijkTools heeft 2 3 ster reviews 2
BeverwijkTools heeft 2 2 ster reviews 2
BeverwijkTools heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter

    prima klantenservice en mooie aanbiedingen.

  2. Ad van der Sluis

    Snelle levering 👍

  3. Hoe zou je BeverwijkTools beoordelen?

  4. Gerard

    [Originele review na aankoop] Tot nu toe gaat het nog niet naar wens. Twee DeWalt accu-apparaten gekocht en bezorgd. De recipro zaag was netjes gesealed in plastic zak, maar de haakse slijper werd geleverd in een open kapotte plastic zak met vlekken op het apparaat en een sticker van het DeWalt service center. Ook een gebruikt boekje zat los in de bezorgdoos. Nadat ik dit kenbaar heb gemaakt en gevraagd heb waarom er geen nieuw apparaat is opgestuurd, maar naar het lijkt een refurbished of demo, werd mij meegedeeld dat dit een nieuw apparaat is. In de regel hebben nieuwe apparaten geen vlekken of een reparatiesticker. Tweede mail verstuurd met foto's etc, maar daar is nog geen reactie op gekomen. Dus voorlopig deze review niet positief in afwachting van de reactie. Gezien de eerste reactie niet hele hoge verwachtingen, maar we gaan het zien. Wordt vervolgd . . . [Update] Na het plaatsen van de review werd er na een paar dagen wel serieus contact opgenomen. Op zich goed, maar wel jammer dat dit pas gebeurt na een negatieve review. Voelt alsof de klacht in eerste instantie niet serieus genomen werd. Geen idee hoeveel "valse" klachten BeverwijkTools krijgt, maar dit lijkt me niet nodig. Gewoon een klacht serieus nemen. In de tweede reactie geeft BeverwijkTools de fout toe, echter legt het de fout bij de leverancier. Ik weet niet zeker of het zo is, maar dit lijkt er op dat BeverwijkTools bij deze order dus zelf geen controle heeft gehad over de kwaliteit of wat er wordt verstuurd. Wel vriendelijk geholpen verder en ook kreeg ik een retourlabel voor gratis terugsturen van het verkeerde en geopende artikel. Daarna ook snel het geld terug gestort. Al met al beter dan de initiële reactie, maar de algehele ervaring is toch niet goed geweest. Niet om BeverwijkTools af te branden, maar ik bestel hier niet meer. Ook al zijn ze erg goedkoop. Eindoordeel voor de ervaring eigenlijk 2 sterren, maar omdat het geld snel was teruggestort toch 3 sterren gegeven. Kan gebeuren, maar kan duidelijk beter.

  5. Michel Hamers

    Vlotte levering en netjes verzorgd. Toppie!!!

  6. Fred Slagter

    Snel geleverd

  7. Rene Van der Kolm

    Scherpe prijzen en snelle levering!