Snel. en mooi spul
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria Rijneveld
- Berry Moen
Goede kwaliteit, snel geleverd
Hoe zou je Textiel van Jo beoordelen?
- R van der Toorn
Correcte afhandeling. Snel verstuurd. Goede prijsverhouding. Zeer zeker aan te bevelen.
- Ina Kat-Tates
Geweldig snelle en keurige zending. Ben er heel blij mee!!!
- Wilma Vonk
Goede prijs/kwaliteitverhouding. Supersnelle levering. Aanrader.
- Geert Loods
Het zijn mooie pyjama's. Ik had eigenlijk iets kleiner moeten hebben. Dat ze iets te wijd zijn vind ik niet erg. Bevalt me wel. Maar de lengte, vooral van de mouwen, zou wel wat minder mogen. Hier had ik overigens nog over getelefoneerd.