Netjes bezorgd en verzorgd. Goede communicatie. Kwaliteit vd producten goed tot oké, dus ik ben tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saar vd M
- T Zeijlmaker
Snelle en goede levering
Hoe zou je Textiel van Jo beoordelen?
- Han Tosses
Goede service, Maar ik zie niet waar ik een review kan geven over de kwaliteit Pyama jasje valt erg klein en ik had een iets dikkere warmere stof verwacht
- Rina van der Avoird
Snel geleverd, mooie kwaliteit.
- Gretha
Fijne service, vriendelijke mevrouw en mooie artikelen, Dank
- Willy Pullens
Vlotte levering en keurig verpakt