Snelle levering….. mooi ingepakt…… hele leuke stickers, kaartjes etc…….en een leuk bedankje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique van Woerkom
- Wendy Montulet
Mooie inpakspullen, mooie website, zeer snelle service en altijd weer een feestje om je bestelling uit te pakken.
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Bianca Heijnen
Mooie producten, snelle levering, superleuk verpakt en enorm vriendelijke medewerkers
- Ankie De Lang
Snelle levering, leuk verpakt en ook niet in een te grote doos.
- Jeanine
prima verzorgd geleverd!
- Cindy Dorrestijn
Suze denkt super goed mee! en alle kado's worden super leuk ingepakt en snel bezorgd!