Super snelle levering.. eerste levering was ik natuurlijk weer wat vergeten, maar alsnog tweede levering op tijd binnen! En ook zo leuk ingepakt!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cecilia Waas
- Lianne Verschoor
Snelle verzending en het uitpakken van het pakket is altijd een feestje
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Joke Rombout
Ik heb de bestelling ontvangen en het was superleuk om uit te pakken om te zien wat er allemaal in zat...de vrolijkheid straalde ervan af. Heel erg bedankt, Hartelijke groet, Joke
- Brenda van de Burgt-Minnen
Zeer leuk ingepakt, een cadeautje om te ontvangen.
- Lea Knot
Goede service. De bestelling altijd leuk verpakt en wat extra's erbij
- Jolanda Van Velthuizen
Hele leuke inpakspullen, kadootjes en kaarten. En goede service mooi verpakt een feestje om uit te pakken.