Snel en de bestelling ziet er netjes en vooral erg leuk uit. En een bedankje voor het bestellen met je eigen naam erbij is leuk en persoonlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veddah Veenhoven
- Pauline
Prachtige website waar ik eigenlijk nooit uitgekeken raak. Elke keer zie ik wel opnieuw iets leuks! Vooral de eigen lijn van Via Suus: ik word er erg vrolijk van. De bestelling wordt altijd leuk ingepakt, met erg veel zorg. Kortom een aanrader om hier iets te kopen
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Karin Smits
Naast dat er geweldig leuke artikelen te koop zijn is de service ook nog eens op en top! Zo attent hoe alles verpakt/ingepakt is, de persoonlijke noot erbij, ik waardeer dat enorm.
- Mandy Waardenburg
Je doet t zo leuk Suze !
- Maroussia van den Hoek
Altijd een cadeautje om te ontvangen! Verzorgd en feestelijk!
- Merlijn Hendriksen-Bok
Snelle levering. Met heel veel aandacht ingepakt! Een cadeautje om weg te geven wordt een cadeautje om te ontvangen