Heel lief briefje en mooi ingepakt. Ook snelle verzending. Helemaal blij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Denise
Ik vind viasuus echt de leukste webshop die er is! Ik word altijd zo blij als er weer een heel vrolijk verpakt pakketje binnenkomt met leuke extraatjes! I’m a fan! 🎀
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Esther van Tuil
Mooie inpak producten, snelle levering!
- Jolanda
Leuke spulletjes, snel verstuurd en super leuk verpakt met altijd iets extra's!
- Monique
Mooi inpakpapier, kadozakjes en tape. Ontzettend leuk ingepakt, echt een kadootje op zich om het uit te pakken. Veel zorg aan besteed door Suze, geweldig hoor!!
- Marion Rietveldt
Elke keer weer een feestje om een pakje te mogen ontvangen van Viasuus. 🥰