Het was een cadeautje om te ontvangen! Zo met zorg ingepakt en nog leuke extra’s erbij. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Renate Brands
- Rins
Super attent, er zat een briefje bij! Prachtige kaarten, heel mooi inpakpapier, en super snel verzonden! Top!!!
Hoe zou je ViaSuuS beoordelen?
- Deb.
De bestelling is voor jezelf al een kadootje om uit te pakken! Ik wordt er oprecht blij van als je ziet dat iets met zorg is ingepakt en verstuurd! Inclusief een paar kleine extraatjes☺️
- Denessa Dequito
Veel keus, leuke producten en snelle bezorging!
- Brenda Rutten
Feestelijk ingepakt. Goede service. Snelle levering
- Nicole Schipper
Altijd super leuk ingepakt! Een feestje om het uit te pakken.