5 sterren en een Wow-factor! Snelle levering, maar nog belangrijker is de aandacht waarmee het product is gemaakt en zorg waarmee het is ingepakt. Bedankt, ook al zijn de cadeautjes niet voor mijzelf, het was een cadeau om het uit te pakken!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marie-Anne De Plaa
- Jolanda smit
Alles mooi zorgvuldig ingepakt en mooie cadeautjes met naam besteld voor mijn kleinzoon om uit te delen. En snelle levering
Hoe zou je A & D Betaalbare Geschenken beoordelen?
- Diana Moonen
Leuke winkel met leuke artikelen en leuke prijzen! Sommige artikelen zijn echt speciaal. De verpakking was ook bijzonder leuk en zorgvuldig gedaan😁
- dominique pont
Ik vind het super leuk ingepakt
- Yvonne Van den Broek
Snelle service, zeer tevreden over de bestelling
- Nancy Van olffen
Heel mooi Het is z,n mooi cadeau voor opa en oma We zijn er heel blij mee