Heel erg blij met de service en het contact. Vanwege een vakantie gevraagd of de bestelling later verzonden kon worden en dit is perfect opgepakt en uitgevoerd. Ook de traktaties zelf zijn super leuk geworden en leuk verpakt. Helemaal blij met het gehele verloop!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Rieken
- marielle cromwijk
Goede service en mooie producten! Met zorg en aandacht verzonden.
Hoe zou je A & D Betaalbare Geschenken beoordelen?
- Yvette
Snel en vakkundig geholpen, snelle levering!
- Karolina
De bestelling is op tijd aangekomen. De cadeaus voor de kinderen zien er geweldig uit. Ik weet zeker dat mijn zoon ze graag zal delen.
- Leonie van Dort
Goede verpakking! En leuke cadeautjes!
- Hanne
Geweldige service!