Mooie prijs en past perfect op mijn BMW G20!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen R.
- Manuela
Ik had smoke achterlichten besteld voor mijn F20, bij de advertentie werden foto's getoond van donkere achterlichten. Toen ik het product ontving waren het normale LED lichten (die ik al had) en dus niet wat in de advertentie werd getoond. Dit heb ik aangegeven via de app en dit was volgens Beamerstyling niet waar, er waren in het verleden nog maar twee klachten hierover geweest. Ik heb een beetje moeten zeuren om een retourlabel, anders waren de retourkosten voor mijn eigen rekening. Gelukkig is het probleem opgelost, daar ben ik weg blij mee! Mijn tip: zet duidelijk in de advertentie dat het niet om de smoke variant gaat waar het glas ook donkerder is maar alleen het achteruitrijlicht en het knipperlicht.
Hoe zou je BSNL - Beamerstyling.nl beoordelen?
- Patricia D'hondt
Super snelle levering gehad
- Giovanni Van Boxtel
Langer moeten wachten dan nodig, vervolgens wordt de kit niet meegeleverd en zit er in de meegeleverde (piano lak) spoiler een klein deukje en een flinke druiper. Dus zelf alsnog goede bison kit gekocht maar nergens compensatie voor gekregen. Ik denk niet dat ik hier ooit nog iets ga bestellen helaas.
- Tim Oosting
Goede beschreven en kwaliteit
- Jacqueline
Goede prijs/kwaliteit. Tevreden.