Vorige week een diffuser en een frontlip besteld voor mijn nieuwe 540i g31 . Ik heb via email goed contact gehad en kon hetzelfde weekend ze nog laten plaatsen terwijl ik boven kon wachten. Ben erg tevreden ze hebben alles erg netjes geplaatst en waren erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert Bruggeman
- Evan
Goeie service aardige eigenaar, kom zeker nog terug
Hoe zou je BSNL - Beamerstyling.nl beoordelen?
- Faith Sungur
Mooie prijzen en snel binnen. Wat wil je nog meer tegenwoordig
- Veysi Polat
Heel slecht
- Ks Lam
Ff op moet wachten, maar prima product en goed verpakt.
- Erwin van Heijningen
Vlotte levering en je wordt regelmatig up-to-date gehouden.