Bestellen en vooral de bestelling ontvangen is bij JudithMaakt altijd een feest op zich. Zorgvuldig verpakt op een manier dat je wel vrolijk wordt. Altijd een cadeautje voor jezelf erbij. Een voorbeeld voor vele leveranciers. En lokaal kopen is altijd fijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pieter van der Keur
- Geralda van Laar
Super service en prachtige producten!
Hoe zou je JUDITH maakt beoordelen?
- Rian Winter
Leuke, vrolijke producten. Goede kwaliteit. Snelle levering. Goede service. Vriendelijke ondernemer. Feestje in je brievenbus.
- Yvonne
Zo leuke verpakkingsmaterialen en kaartjes; daar wordt ik helemaal vrolijk van! Ook met zorg ingepakt en (snel) verstuurd.
- Jessie Bremmers
Mooie producten, snel geleverd en leuk verpakt!
- Anouk Hoeberichts
Erg leuke kaarten, snel verzonden en leuk ingepakt pakketje