Judith, dankjewel voor de bestelling, mooi ingepakt en leuke extraatjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eline
- Alien Ploum
Fijn contact, feestje om de doos te ontvangen, leuk verpakt en extra's. Dankjewel!
Hoe zou je JUDITH maakt beoordelen?
- Saskia
Super leuke winkel met geweldige producten. Heel kleurrijk en veel afwisselend assortiment. Kom er regelmatig en zie er elke keer weer iets leuks. Zeker een aanrader
- Danielle Niekolaas
Snelle reactie (en levering) op mijn vraag en daarna de aankoop gedaan van een super leuk tegeltje! Het was al een feestje om het uit te pakken. En de extra kadokaartjes die ik er bij kreeg waren ook zo leuk! Mijn dochter is ontzettend blij met dit mooie tegeltje! Bedankt Judith!
- Jessie
Zoals altijd de producten zijn een cadeautje om te krijgen. Met zoveel zorg en liefde ingepakt, dankjewel! En blijf zo door gaan.
- Patricia van Horssen
Snelle service en goed contact.