Hele leuke kaarten en stickers. Judith maakt altijd een leuk en persoonlijk pakket van je bestelling. Voor mijn kinderen is het altijd een feestje om de kaart te ‘schrijven’ en enveloppe te versieren met mooie stickers.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Birgit van den Berk
- Lisanne
Mooie kaarten van goede kwaliteit. Met zorg ingepakt en snel in huis.
Hoe zou je JUDITH maakt beoordelen?
- Anke Janssen
Mooie producten, super service
- Mirjam Hovius
Snelle levering en persoonlijk bericht, echt top.
- Aukje
Superleuke en vrolijke producten!
- Gusta Hennen
Snelle levering, leuke spulletjes