Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
CleanDays heeft 43 5 ster reviews 43
CleanDays heeft 5 4 ster reviews 5
CleanDays heeft 3 3 ster reviews 3
CleanDays heeft 1 2 ster reviews 1
CleanDays heeft 15 1 ster reviews 15

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Celeste de Waal

    Super goed contact en levering was ook heel snel binnen!

  2. Marco

    Snellere levering dan verwacht. Goed product en heldere instructie videos op de website.

  3. Hoe zou je CleanDays beoordelen?

  4. Jeroen Van der Helm

    Nu een weekje in gebruik opzich erg tevreden er mee alleen wel jammer dat hij de oppervlakte niet onthoud voor de volgende dag maar wel een aanrader voor deze prijs

  5. Linda

    In het begin erg blij met onze 'Gerda'. Speciaal gekozen omdat er duidelijk aangegeven stond dat hij geschikt is voor huishoudens met dieren. Nu is het hier geen dierentuin, maar wel fijn als een apparaat niet direct in de soep loopt van een haar of 2. Het begon goed, maar na ongeveer een half jaartje was de pret wel voorbij. Gerda piepte en piepte, volgens de handleiding was er iets met de ventilator. Gezocht, zowel in het boekje als online, maar geen manier te vinden om het zelf te herstellen, de ventilator is niet te bereiken zonder schroevendraaier. Met het oog op het vervallen van garantie altijd geleerd niet zelf te gaan sleutelen, dus contact opgenomen. Verzocht werd via whatsapp een filmpje te maken. Netjes gedaan. Gemiddeld kreeg ik 1, soms 2 keer per week reactie. Iedere keer duurde het dagen, meerdere keren zelfs een week tot een max van 2 weken, voor ik weer iets hoorde. Na dik een maand bericht: Gerda zou niet goed onderhouden zijn, de zuigmotor was kapot (dat lijkt me toch iets anders dan de ventilator). Geen garantie, dus betalen. Verwijten dat Gerda vies was (wel eens een steriele stofzuiger gezien? ) en filters niet onderhouden. Zowel bij aankoop als in de handleiding wordt er niet aangegeven dat het ding zo'n teer zieltje heeft dat een paar haren en wat zand dusdanige problemen geven. M.i. zijn stofzuigers gemaakt om dit op te ruimen, anders kan ik zelf op handen en knieen aan de slag. Van enige coulance geen sprake, reparatie plus overcomplete set accesoires die schijnbaar noodzakelijk zijn (nogmaals, dit staat niet vermeld bij aankoop, dus hoe moet iemand dat weten?) zijn bij elkaar meer dan de helft van het aankoopbedrag. Reparatie moet vooruit betaald worden, anders wordt ze niet terug gestuurd. Wel graag snel, want de heren en dames gaan een weekje weg.. Kortom, geen aanrader, ondanks mijn eerdere positieve review op Bol (deze wordt als het goed is nog verwijderd). Lijkt een zolderkamerbedrijfje wat in paniek raakt wanneer er iets niet goed is en van service nog nooit gehoord heeft. Begin met volledige info bij aankoop en in de handleiding, dat scheelt al een hoop ellende. De reactie op deze review laat zich voorspellen gezien de andere reacties op negatieve reviews, maar hopelijk wordt er iets van geleerd.

  6. Tom Wysk

    Super service

  7. John Dekker

    Snelle levering bestelling was zo thuis