Leuke attentie bij mijn bestelling en bestelling precies zoals omschreven en afgebeeld. De reden dat ik geen 5 sterren heb geschreven omdat, zeker gezien de 24-uurs economie waarin wij leven, de levering langer duurde dan ik gewend ben bij andere webshops.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid
- Marina Van den Akker
Mooie kleding voor een betaalbare prijs
Hoe zou je Bellavoir beoordelen?
- Wendy Rood
Snelle levering en goede nette service.
- V Nijhof
Erg leuke kleding, snel verstuurd en zo leuk ingepakt met een leuk kaartje en een cadeautje🥰
- Brenda van Beek
Snelle en goede service Mooie en fijne kleding, leuk handgeschreven kaartje. En een klein mini presentje. Love it!!
- BG
De webwinkel is prima, kwam snel en leuk persoonlijk verpakt door de brievenbus met schattig kadootje erbij. Trui die ik had besteld was one size maar valt toch echt als een kleine S. Ik heb hem wel gehouden omdat hij mij net past en ik terugsturen gedoe vind. In de winkel zou ik hem hebben laten hangen.