Was snel binnen. En super lief berichtje erbij dankjewel. Ben er erg blij mee. Mvg Angela
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- angela Vermeulen
- Natascha Reijke
Het sieraad is zoals verwacht. En supersnel binnen. Voor 16u besteld en de volgende dag in huis. Daarnaast zat er een persoonlijk briefje bij, wat maakte dat de bestelling met zorg en liefde is ingepakt. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Natascha
Hoe zou je Assieraadwinkel beoordelen?
- Amanda Tonkes
Helemaal zoals verwacht, daarnaast ook nog eens een persoonlijke handgeschreven kaartje erbij.
- Marion Stomphorst
Leuk met een lieve persoonlijk boodschap😊
- Lilian Eijkenboom
Goede en snelle levering. Ook heel attent het lieve kaartje erbij
- Bart Willemen
Snelle en goede service Goede prijs