Dank je wel voor de super service. Hangertje zijn heel mooi en mooi verpakt met een lief kaartje bij. En Esther jij super dank je wel voor mij zo vriendelijk aan de telefoon voor te helpen. Mng Johanna
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johanna Van Brabant
- jolanda van sluijs
Ziet er netjes uit snel geleverd nog een mooi kaartje erbij😇
Hoe zou je Assieraadwinkel beoordelen?
- Diana van Grinsven
Nieuw assieraad besteld. Snelle service. Prijzen zijn leuk. Goed ingepakt. En een lief kaartje erbij
- E.M Hoogkamer-Wever
Vrijdag besteld en betaald, mail contact gehad ivm bevestiging ontvangen in spambox. Mail is snel beantwoord. Levering is snel verstuurd, bij de post duurde het langer voordat het binnen kwam. Goed verpakt en een persoonlijk kaartje in de envelop. Onwijs blij met onze bestelling.
- Helene de Leng
Hele mooie ashanger, snel bezorgd!!
- Lilian Delahaije
Mooie ashanger, bij dat ik mijn 22 jaar oude lieverd dichtbij me kan dragen. Makkelijk te vullen.