Heel fijn afgehandeld. Ik kreeg telefoon omdat ik mijn huisnummer was vergeten in te vullen. En bij de levering zat er een handgeschreven kaartje bij, super attent! Dank je wel Esther voor deze fijne benadering. Het sierraad is ook naar verwachting.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Kouwen
- Jolanda Vossen
Snelle en nette levering Samen met een geschreven kaartje Word erg gewaardeerd
Hoe zou je Assieraadwinkel beoordelen?
- Sabrina van der Pluijm
Zeer vriendelijk en een goede service.
- FH Heuser
"In een moeilijke periode zijn we zeer respectvol en goed geholpen. De urn werd discreet en zorgvuldig verpakt bezorgd. Het biedt ons veel troost om zo'n passend kunstwerk in huis te hebben staan. Bedankt voor de fijne afhandeling."
- Armand van Schaik
Snelle levering en perfect verpakt.
- Ellen Rijnders
Snelle levering. Er zat een lief kaartje bij en een zakje met bloemzaadjes (vergeet me nietjes). En de ketting zat verpakt in een mooi zakje met attributen om het as in de hager te doen. Heel goed en netjes verzorgd. Een dikke pluim 👍