Prettige levering en onvoorstelbaar mooi in verstek gezaagd. Even breed plakband aanbrengen en je vouwt de bak als het ware in elkaar, verlijmd. De koof met Novy boven het kookeiland ziet er professioneel uit. De web app om de maten door te geven werkt goed. Aanrader (normaliter doe ik niet aan reviews)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ray070
- Jelmer
Heel goede ervaring met Ad Zaagt. Fijne communicatie, bereikbare en flexibele klantenservice en goed materiaal. Heel nauwkeurig gezaagd en schadevrije geleverd.
Hoe zou je Adzaagt beoordelen?
- Freek
Ad zaagt wilde niet meewerken om de plaat zo te zagen dat er het maximale uit te halen was. Geen bijzondere vraag gewoon recht toe recht aan zaagwerk, zelfs met een opgegeven tekening van het zaagschema. En dat is jammer. Wat ze geleverd hebben ziet er wel goed uit en duidelijk gemarkeerd en strak!, Kwaliteit van het materiaal is ook dik in orde.
- Ing
Goede prijs en service!
- Jeannette Noltee
Geweldige goede service! Ook zeer klant gericht, als een fout is gemaakt doen ze niet moeilijk over.zij komen dan de klant tegemoet en dat in deze tijd, SJAPO!!!!
- Henk van Veen
Ad Zaagt komt afspraken altijd na en het is prettig zaken doen!