Super geleverd! Vissenpost, vond het spannend maar zijn perfect en helemaal happy aangekomen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jorinde Zijlstra
- Hans-Peter Flierman
snelle levering gezonde dieren alleen alle type medeka's bij elkaar in een zak dat was jammer
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Henneke Kleindijk
Duidelij
- D.
Helaas hebben de Corydoras pygmaeus het niet allemaal overleefd. (3 of 4 van de 10 leven er nog) Te veel stress waarschijnlijk door het vervoer via PostNL. En te veel in 1 zakje. Erg jammer.
- Elvira de Bruyn
Snel, goede service en plantjes zijn helemaal goed aangekomen.
- benny reezigt
Zoals gewoonlijk netjes afgeleverd.