Perfecte service, dag erna al in huis en niet duur. Goed verpakt en garnalen en vissen zag er goed uit. Vooral de kleuren van de garnalen waren top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- T.a Hartman
- Simon Otto
Twee van de slakken hebben het helaas niet overleeft. Waarschijnlijk heeft de heatpack ze te warm gemaakt.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Ireen Klomp
Mijn levende bestelling was 3 dagen onderweg, maar zo onwijs goed ingepakt en met een heatpack erbij, dat alles netjes en levend aan is gekomen. Prima service !
- Conny Liekens
Service top en goed verpakt
- RONNY van den Berghe
Snelle en goede levering zoals gewoonlyk pra htige diertjes een aanrader
- Henk van Leth
Goede website, makkelijk besteld en snel in huis.