Een levering op maat perfect
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk De Bat
- Patrick Roest
Prima en netjes geholpen 👍🏻
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Gianni Vermeylen
Snelle levering
- Juri Verhoeven
Goede service en vriendelijke klantenservice
- Linda Engelhart
Goed verpakt. Bestelling was snel verzonden . Ondanks de PostNL vertraging kwamen de garnalen goed aan door dat ze goed verpakt waren.
- Olya
De bestelling was netjes verwerkt, goed ingepakt, zelfs met kleine cadeautje. Helaas moest ik op de levering bijna een week lang wachten door de "te veel werk bij PostNL". - Daar heb ik een bericht van PostNL zelf op Track&Trace info ontvangen. Dus, daar kon de verzender niets aan doen. Maar binnen een uur na de levering van het pakketje (op zaterdag) werd ik door ShrimpMania gebeld en gevraagd of alles goed is aangekomen. Gelukkig zaten er van de levende "wezens" alleen planten in, (God zij dank geen garnaaltjes!) die planten zaten in in-vitro gel, gelukkig hebben ze weinig last van de lange donkere periode gehad. Gisteren in het licht gezet, vandaag staan ze nog steeds mooi bij. Kortom, keurige afhandeling van de order die werd ook netjes opgevolgd na de vertraagde uitlevering. Ik zou de verkoper zeker aanbevolen.