Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ShrimpMania heeft 941 5 ster reviews 941
ShrimpMania heeft 113 4 ster reviews 113
ShrimpMania heeft 31 3 ster reviews 31
ShrimpMania heeft 19 2 ster reviews 19
ShrimpMania heeft 28 1 ster reviews 28

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marloes Vermeulen-Poelen

    Mooi assortiment, goede prijzen en als iets mis gaat een goede service. Goed verpakt en snel verstuurd.

  2. Ricardo Simao

    Twee bestellingen bij ShrimpMania geplaatst. Eerste bestelling betrof 10 Yellow Neon Backstripe garnaaltjes voor mijn 60CM bak en een koppeltje L144’s. Bij binnenkomst waren een aantal van de garnalen helaas al overleden en binnen de eerste 24 uur had ik helaas nog maar een enkele garnaal over. Spijtig. En het koppeltje bleek geen koppeltje te zijn. Het zijn 100% 2 mannetjes. Nou maak ik hier verder geen punt van want ze zijn nog klein en het is heel lastig om het geslacht te bepalen wanneer ze zo jong zijn. Afijn… Na een tegenvallende eerste bestelling besloot ik het nog een keer te wagen. In plaats van meteen een grote bestelling te plaatsen voor mijn 210L bak leek het mij verstandig om eerst nog een kleinere bestelling te plaatsen om te zien hoe dat verloopt. Ik heb 10 Rasbora’s besteld en vandaag ontvangen. Helaas had ik wederom uitvalt; 8 van de 10 visjes hebben de reis niet overleefd. De twee overlevende vissen zitten nu in een quarantaine tank voordat ik ze samenvoeg bij mijn andere school vissen. Ik weet niet of de diertjes gewoon al zwak waren voordat deze verstuurd werden, er tijdens het verzendproces niet goed mee omgegaan was of een combinatie van beide. Ik ben niet op locatie geweest dus ik kan en zal daar dan ook geen uitspraak over doen. Al in al 2 teleurstellende bestellingen en voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.

  3. Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?

  4. Fonseca Yordanka

    Super netjes een mooie en gezonde vissen

  5. Chantal

    Alles netjes bezorgd en veel keus. Leuke site met veel informatie.

  6. Barry Laros

    Wederom een doos vol moois mogen ontvangen! Bedankt voor de extraatjes, erg leuk!! De beestjes zullen er vast van gaan genieten! Alles is netjes overgeheveld in de familie bak. Dank namens shrimps en vissies en mij!

  7. Fabienne Buyck

    Zeer tevreden 1tje de reis niet gehaald maar ze zwemmen mooi gezond rond. Thx voor presentje Uitstekende service, vlugge reactie en snel geleverd toppie