Was goed verpakt, door de heatpack was het water nog steeds op temperatuur
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tom Wijbrands
- Ricardo Haimé
Leuke collectie, uitstekende informatie en ontzettend blij met de fantastische verzendservice.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Lilian Verhoef
Netjes, vriendelijk, goede kwaliteit
- Theo Kessels
Snelle levering en goed verpakt
- Stephan Brouwer
Ik heb betaal voor een heat pack in de verpakking te doen. Dit was ook gebeurd alleen was deze niet warm. De doos zelf bevatten ook geen kranten waardoor het water dus erg koud werd. Ik hoop dat mijn slakken het overleven. Ik heb hierna contact gehad met het bedrijf en zij hebben mij netjes te woord gestaan en de situatie uitgelegd
- Marloes
Ze hebben een mooi assortiment. De prijzen zijn zeer netjes. De service is altijd prima. Wel eens wat dode diertjes gehad met verzenden, wat ook een risico is, maar dat werd allemaal netjes opgelost. Bestel hier vaker en zal dat ook zeker blijven doen.