Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ShrimpMania heeft 941 5 ster reviews 941
ShrimpMania heeft 113 4 ster reviews 113
ShrimpMania heeft 31 3 ster reviews 31
ShrimpMania heeft 19 2 ster reviews 19
ShrimpMania heeft 28 1 ster reviews 28

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tom Wijbrands

    Was goed verpakt, door de heatpack was het water nog steeds op temperatuur

  2. Ricardo Haimé

    Leuke collectie, uitstekende informatie en ontzettend blij met de fantastische verzendservice.

  3. Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?

  4. Lilian Verhoef

    Netjes, vriendelijk, goede kwaliteit

  5. Theo Kessels

    Snelle levering en goed verpakt

  6. Stephan Brouwer

    Ik heb betaal voor een heat pack in de verpakking te doen. Dit was ook gebeurd alleen was deze niet warm. De doos zelf bevatten ook geen kranten waardoor het water dus erg koud werd. Ik hoop dat mijn slakken het overleven. Ik heb hierna contact gehad met het bedrijf en zij hebben mij netjes te woord gestaan en de situatie uitgelegd

  7. Marloes

    Ze hebben een mooi assortiment. De prijzen zijn zeer netjes. De service is altijd prima. Wel eens wat dode diertjes gehad met verzenden, wat ook een risico is, maar dat werd allemaal netjes opgelost. Bestel hier vaker en zal dat ook zeker blijven doen.