Goede service en snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wanda
- Maarten
Snelle correcte levering maar jammer genoeg was er 1 guppy van de 6 die ik besteld had dood. Het is spijtig dat dit is gebeurd maar dat kan gebeuren, guppies zijn kwetsbare kleine visjes en transport is een stressvolle ervaring voor vissen en andere dieren in het algemeen. Ik ben nog steeds blij met mijn bestelling en de levering. De andere vissen zien er goed uit, buiten één waar ik zo mijn twijfels bij heb maar het kan zijn dat ze gewoon nog wat meer tijd nodig heeft om van het transport te bekomen. Het is ook de eerste keer dat ik vissen online aankoop en laat leveren.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Mireille Janssen
Snelle levering, super netjes verpakt
- Paul van Campen
Snelle levering en goede producten.
- Bob van den Broek
Ondanks verlate bestelling door PostNL visjes en garnalen goed aangekomen. Zeer tevreden. Enige puntje van kritiek: Amanogarnalen en Boraras erythromicron waren bij elkaar in een zakje. Omdat ze niet in hetzelfde aquarium gingen is dat een beetje lastiger dan als ze apart verpakt zouden zijn.
- Joël Cuperus
Snelle levering, werd netjes gebeld dat een product niet op voorraad was en kreeg een vergelijkbaar vervangend product.