Die Pfanne ist gut. Für mein Geschmack ist die Bratfläche zu rau, deswegen habe ich die abgeschliffen und neu angebrannt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- oleg lyu
- erik woolthuis
was snel bezorgd en precies wat ik ervan verwachte
Hoe zou je The Windmill Cast Iron B.V. beoordelen?
- Annelies
RVS dop besteld! Volgens afspraak en tijd geleverd.
- Susanne Roth
Das Waffeleisen kam schnell und gut verpackt.
- Hendrik Eck
Uitmuntende service!
- Leendert
Snelle levering, alleen jammer dat het product niet in Europa geproduceerd wordt!