Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hijab Heela heeft 123 5 ster reviews 123
Hijab Heela heeft 11 4 ster reviews 11
Hijab Heela heeft 2 3 ster reviews 2
Hijab Heela heeft 0 2 ster reviews 0
Hijab Heela heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Umm walaa'

    Levering was snel. En netjes ingepakt. De collectie van hijaab heela, past voor mijn 4 dochters altijd. De kleding is erg mooi en goed afgewerkt. Wat ik ook fijn vind is dat de jurken in veel maten beschikbaar zijn.(wel snel kopen want is ook snel uitverkocht,dus niet twijfelen) ivm bruiloft had ik dezelfde abaya's nodig van mt 98 104 122 en 152. Dit was op voorraad en dat is echt perfect. Klantvriendelijk betrouwbaar en erg behulpzaam. Mijn kinderen krijgen altijd complimenten over hun outfits. wil je Goede bedekte kleding voor meisjes, dan moet je zeker hier bestellen.

  2. Melike Atar

    De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Én het wordt ook snel geleverd. Ik ben blij dat ik eindelijk degelijke kleding voor mijn dochters kan vinden. En de maten kloppen ook precies. Ik twijfelde in het begin dus de eerste keer heb ik 4 jurken besteld. Toen ik zag hoe mooi ze zijn hebben we nog 7 jurken besteld. Ik heb wel gemerkt dat het heel snel gaat. De jurkjes gaan snel weg. Dus als je er eentje mooi vind niet twijfelen. Er is nog niks retour gegaan. Bij de laatste levering hebben we ook een kleine gift gekregen. Mijn dochter van 4 was erg blij🤗

  3. Hoe zou je Hijab Heela beoordelen?

  4. Naima

    Altijd goed service en op tijd geleverd. En wat ook fijn is dat ze altijd abaya’s voor korte dames hebben 👌🏼maat S staat altijd perfect!

  5. B

    Ik bestel al langer dan 5 jaar regelmatig bij Hijabheela en dat spreekt al voor zich. De eigenaresse zorgt er altijd voor dat alles snel, netjes en liefdevol wordt opgestuurd. Als je vragen of verzoekjes hebt, reageert ze ook snel en is altijd vriendelijk. De kleding zelf is mooi en alhamdulillah in meerdere maten en leuke kleuren. Wat ik bijzonder vind, is het aanbod voor meisjes/tieners. Mijn dochter van 12 krijgt vaak complimentjes over de abaya´s en khimars die ze draagt, zelfs van niet-moslims :) We zijn ook heel blij met de nieuwste abaya Hanun, die zit echt supercomfy!

    Reageer
  6. Safiyyah Q

    Geweldig als altijd

    Reageer
  7. D V gestel

    Mooie kleding

    Reageer