bestellen gaat prima, totdat je de onderlaag meetrekt met de sticker , 2e keer in 2 bestelling dat dit gebeurt, 1e keer netjes nieuwe gehad , nu helaas als een pannenkoek weggezet door de klantenservice als zijnde `u doet het niet goed` ,en ik zie al waar het mis gaat `( beoordeeld op 1 foto ) . beetje betweterig behandeld zullen we maar zeggen . jammer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anonymous
- Esther van Wees
Erg dankbaar met de service van 123sticker.nl, eerst telefonische advies gevraagd over de mogelijkheden om ski stokken te bestickeren Daarna op weg geholpen in het bestelmenu, eind resultaat 2 geweldige originele stokken !
Hoe zou je 123sticker.nl beoordelen?
- anonymous
Simpel en goedkoop Gemakkelijke bestelling, snelle levering. Aanrader voor mensen met weinig tijd.
- anonymous
De ontwerper had een fout gemaakt bij de opmaak, een medewerker van 123-sticker is dit opgevallen en ik kreeg meteen bericht. Fijn een bedrijf dat meedenkt. Bij de eerste bestellingen had ik nog niet goed door hoe de website werkte, maar latere bestellingen gingen prima en snel
- anonymous
snelle levering , mag goedkoper!
- Paul Groenen
- Goed snel online klantproces met snelle terugkoppeling. Bestelgemak: prima. Informatie: prima. Levering: far beyond expectation. Absolute aanrader!