Bestelling duurde erg lang. Wel netjes gebeld en op de hoogte gehouden dat er iets mis gegaan was. Daarentegen vond ik de grootte van de behangstaal erg tegenvallen en klein voor de prijs die je ervoor betaald.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corine Hoogeveen
- Zine
Top behang! Levering ging super snel!!!
Hoe zou je Behang.nl beoordelen?
- Jens Roodenburg
Iets duurder qua behang, maar een prachtig resultaat. Zeker wel waard!
- Arie Van der Linden
Mooi behang goede kwaliteit
- Floor
Super mooi behang!
- Shannen
De verzending duurde wat langer dan eerst op de site aangegeven maar wij zijn zeer tevreden! Goede kwaliteit en goed verpakt. Het staat prachtig op de muur. Duidelijke site ook en het bestellen ging makkelijk. Ook op de site meteen uit kunnen rekenen hoeveel rollen we nodig hadden. Super handig!