Slechte, trage communicatie en veel te late levering. Er bleken leveringsproblemen te zijn bij een leverancier waardoor mijn bestelling niet binnen de beloofde 5 werkdagen in huis was. Dit werd mij verteld nadat ik zelf contact moest opnemen. Ik kreeg de vraag of ik enkele weken kon wachten voor 10% korting. Er volgde daarna geen enkele proactieve communicatie vanuit het bedrijf. Ik moest zelf 4-5x bellen voordat iemand eindelijk nog een keer goed ging zoeken en mijn bestelling vond. Amateuristisch en bizar voor een bedrijf dat al zo lang bestaat.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Justin
- Jolijn
Voor twee ruimtes behang besteld en met allebei echt onwijs blij! Hele leuke eye-catchers en van goede kwaliteiten. Het was prettig behang om zelf mee te behangen.
Hoe zou je Behang.nl beoordelen?
- Sander
De geleverde behang was super, maar is het ook mogelijk dat jullie stoppen met mailen? Wat een ongein.
- Tom
Ik heb slechts 1 bestelling gedaan, en word nu plat gemaild, maar liefst 13 mailtjes ontvangen (zonder me voor de nieuwsbrief te hebben aangemeld!). Contact met ze opgenomen, dat dit toch niet de bedoeling kan zijn... De dag erna komt de volgende mail, met het verzoek een behang.nl te bewoordelen.. Nou bij deze!
- Corry
Goede prijs en mooi behang. Alleen jammer dat de levering vertraagd was maar gelukkig wel net op tijd.
- Pieter
Bestelling binnen afgesproken tijd in huis, netjes verpakt.