Wat een prachtig behang heb ik ontvangen van Behang.nl! De levering was snel en het behang was goed verpakt. Het behang komt perfect overeen met de foto's die op de website werden weergegeven. Ik heb het behang gebruikt voor in een lifestyle & fashion winkel die ik ga openen; het komt daar prachtig tot zijn recht! Ik heb al veel complimenten erover gehad dus ik ben super blij. Bedankt Behang.nl!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nathalie
- C. Bergers
Snelle levering, goed verpakt!
Hoe zou je Behang.nl beoordelen?
- P.
Binnen enkele werkdagen geleverd, en hoewel ik geen bezorgdatum kon kiezen werd het verstuurd met GLS waardoor ik de datum alsnog makkelijk aan kon passen.
- Fiorella van Klingeren
Vandaag hebben mijn man en vader de gang met behang behangen maar het blijft niet zitten. Erg teleurstellend omdat het heel duur behang is en mijn vader al jaren lang ervaring heeft met behangen. Echt zonde van ons geld. Als wij dat wisten hadden wij geen duur behang besteld. Spijtig.
- Wendy
Snelle levering en precies zoals beschreven stond! Mega blij mee!
- Jan Koomen
Behang was om een of andere reden niet verzonden. Uiteindelijk maar gebeld, waarom er niets was gebeurd werd niet duidelijk, maar het is wel verzonden . De dame aan de tekefoon heeft het snel opgelost.