Prima verzorgd ,goede communicatie
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ernst Lemmens
- Herman
De Sedum cassettes zien er goed uit, en de levering werd netjes volgens afspraak geleverd, maar.. Er was 10m2 te weinig onderdoek geleverd, hetgeen op de dag van leggen met een gehuurde lift erg vervelend is. Eerst ontkenning dat dit niet kan, maar na veel heen en weer appen konder we de 10m2 halen met een tegemoetkoming in de benzine kosten. Het op het eind van het leggen kwamen we 6 cassettes te kort, opdat de cassettes niet 48cm x48cm dekken maar max 47cmx47cm en bij 200 cassettes maakt dat al gauw een paar vierkante meter uit die je te kort komt. Ook dit wordt opgelost, maar het is wel lastig dat je als klant steeds in de verdediging moet, en moet aantonen dat het niet klopt. Het sedemdak ziet er verder goed uit.
Hoe zou je Simplysedum beoordelen?
- Nico Haakman
Komen afspraken na , goederen zijn in goede staat geleverd prima simply sedum.
- Jopie
Snelle reactie op vraag gesteld via chat. Goede feedback. Levering sneller dan verwacht.
- Wessel Otter
Bij het 'compleet pakket' kwam toch nog een drainage mat bij, iets wat je toch bij een compleet pakket verwacht. Daarnaast waren sommige matten wat kaal/dor en was het gaas zichtbaar, bij de aanleg hiervan krijg je toch het idee of het wel goed komt. Gelukkig is de mat extra ingezaaid en wordt de mat nu na twee weken wat voller en groener. Ik heb hierover contact gehad en stelde mij min of meer gerust dat dit goed zou komen. Samen met het incomplete pakket én de matten die niet helemaal gevuld zijn (iets wat in mijn optiek niet door de kwaliteitscontrole mag komen) 4 sterren. Ik ben erg benieuwd naar de variëteit in de mat, er schijnen 12 soorten sedum in te zitten maar die haal ik er nu nog niet uit. Wél was het pakket eenvoudig aan te leggen en ben ik er uiteindelijk erg blij mee! En niet geheel onbelangrijk, de flora en fauna ook.
- Piet van Meel
Alles ging prima. Het klopte. Het was compleet. Vriendelijke chauffeur . Goede materialen en ook on line adviezen. Prima. Een pluim daarvoor.