Helaas had postNL mijn pakketje kwijt gemaakt. Na heel fijne communicatie is er een nieuw, aangepast pakketje verzonden. Deze kwam netjes ingepakt en snel binnen, eigenlijk zoals al mijn eerdere bestellingen! Winkeltje van Lies is echt een fijne webshop ♡
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy
- Nelleke van 't Veer
Snelle levering. Mooi ingepakt. Ik voel de persoonlijke betrokkenheid. Dat doet goed!
Hoe zou je Winkeltjevanlies beoordelen?
- EV
Snel en netjes geleverd met extra attentie! Waarvoor dank
- Anne van Oostrum
Snelle, levering, mooi assortiment, niet duur!
- Anoniem
Leuk verpakt en snel geleverd! Zou er volgende keer weer bestellen als ik wat nodig heb.
- Mir
Mooie stickertjes en kaartjes besteld, met zorg verpakt en nog een leuke verrassing er in. Helemaal TOP!