Helaas kwam mijn bestelling zó enórm laat aan dat mijn dochtertje in de week van haar verjaardag niét kon trakteren. Hier zijn wij niet blij mee, en we bestellen hier dus ook nooit weer. GLS stelt zelfs op ongevaarlijke dagen (qua sneeuw/gladheid) nog uit. Wees gewaarschuwd mensen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amber De Koning
- Melissa
Geweldige service
Hoe zou je Toptraktaties beoordelen?
- Eva Van de Graaf
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
- Charlotte Willekens
Nog steeds niets ontvangen
- Dian
Traktatie op tijd besteld maar kwam te laat aan. Toptraktaties.nl voelt zich niet verantwoordelijk, verschuild zich achter de vervoerder en compenseert vervolgens dubbele kosten niet.
- Mirjam Velema
Super service! Snelle reactie op mijn vraag en levering volgende dag!