Goeie service, netjes op tijd, niet duur en heel persoonlijk leuk gedaan met bedank kaartje 🎟 helemaal leuk😀❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janna Sjoukje De Graaf
- jeanine van der Heijden
Snel, accuraat, leuk verpakt, netjes verstuurd, attentie erbij en met aandacht verstuurd
Hoe zou je Enkelversiering beoordelen?
- Engelbert Obers
Bestelling niet ontvangen
- Lideke Uitentuis
Leuke bandjes en snelle bezorging. Top
- Carla Schrijver
Leuke kettinkjes en supersnel opgestuurd. Mooi verpakt. Je kan zien dat er aandacht aan is besteed.😁 ik ben er heel blij mee
- Debby Markus
Hele snelle levering en goede mooie en vooral leuke enkelbandjes