Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
RetroXboxKopen.nl heeft 140 5 ster reviews 140
RetroXboxKopen.nl heeft 4 4 ster reviews 4
RetroXboxKopen.nl heeft 1 3 ster reviews 1
RetroXboxKopen.nl heeft 0 2 ster reviews 0
RetroXboxKopen.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. jan

    Website is ongelofelijk traag. Ik ben al een uur bezig met het kopen van een paar spelletjes. Meestal weigert ie een spel toe te voegen aan het winkelmandje. Na eindeloos ploeteren is het eindelijk gelukt 5 spellen in het winkelmandje te doen, nu lukt het gewoon niet om af te rekenen. Pagina laadt eeuwig. Ik heb meerdere apparaten, browsers, vpn, alles geprobeerd. En het verkopen van spellen is afzetterij. Je krijgt 11 euro voor 11 spellen en dan moet je ook nog zelf de verzendkosten betalen. Dan blijft er vrij weinig over.

    Reageer
  2. Carola

    Na 'n nieuwe Wired Controller voor Xbox 360 besteld te hebben, kreeg ik 2 leuke reacties van 't team van RetroXboxkopen.nl die me aan 't lachen maakten. Vrij snel daarna werd 't pakje thuis bezorgd en gaf ik 't als verjaardagscadeautje aan m'n kleinzoon, zodat hij de spellen uit z'n jeugd weer kon spelen. Hij vindt 't er mooi uitzien en de controller werkt goed. Hij stelde gelijk voor om nog 'n controller erbij te bestellen zodat we samen kunnen spelen 😊 -Mooi product -Goede prijs -Fijne en snelle service

  3. Hoe zou je RetroXboxKopen.nl beoordelen?

  4. Arno van den Berg

    Rayman 3 gekocht voor de originele XBox, volgende dag in huis, netjes verpakt, en werkt perfect !

  5. Romy

    Snelle levering goed verpakt werkt uitstekend! Handig ook met kabel

  6. Richard

    Geen problemen gehad, alles was duidelijk, goede communicatie en snelle levering!

  7. Jeffrey

    Geweldige afhandeling en service! Had perongeluk 1 thumbstick replacement besteld. Later de 2de gedaan en gevraagd of ze samen op de post konden gaan. Dit was uiteraard geen probleem zeiden ze, echt super service!