Ik ben teleurgesteld omdat ik een kado krijg waar ik vervolgens zelf de verzendkosten voor moet betalen. En dan krijg ik één zweetbandje voor de pols. Ik heb twee polsen. Jammer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thijs Moonen
- Mariska Vis
Klantenservice belde snel terug.
Hoe zou je CycleMasters beoordelen?
- Jan Vleeshouwers
Bij CycleMasters is het op een plezierige en motiverende manier te sporten. De begeleiding is prima, die je op een zeer vriendelijke wijze je door het zelf gekozen programma begeleidt. Maar vooral genietend van de prachtige natuuropnames en van de opzwepende muziek.
- Pieter
Goeie service. Goede levering!
- Meindert de Groot
Fantastisch product en goede kwaliteit
- Antoinette Stork
Bestelling is een teleurstelling. Er ontbreekt een bidon met zweetband set en de mok is kapot.