Als mijn bestelling van de eerste in orde was, dan had ik 5 sterren gegeven. Had 2 levensbomen besteld en 1 thuisgekregen maar na 1 telefoontje al in orde gebracht. Toch heel tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eddy Doggen
- Marjan
Is het product zeker waard
Hoe zou je Lifestaal beoordelen?
- Rita Velde
Mooi precies zoals de foto
- Marga
makkelijk te bestellen, snelle levering door de brievenbus super blij mee
- Carin Stoop
Levering zou heel snel zijn als DPD zijn werk goed had gedaan. Waren gewoon thuis maar kreeg melding dat we er niet waren. 4 dagen later afgeleverd bij DPD punt terwijl we weer gewoon thuis waren.
- Cees van Hooijdonk
Super