Ik volg Faas op Instagram en zie veel leuks voorbij komen. Deze keer viel mijn oog op prachtige herfsttakken. Omdat het een pre-order was, moest ik er even op wachten. Maar jeetje, het was het wachten meer dan waard! Ze zijn werkelijk geweldig!🤎 En, ik hou daarvan, met een handgeschreven bedankkaartje bij de bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pien
- Marcella
Fijn contact gehad, snelle verzending; heel goed verpakt en gewoon hele mooie spulletjes :)
Hoe zou je Faas Essentials beoordelen?
- Dannay Soto
Snelle levering, mooie producten en een super klantenservice
- Corine
Mooi product, fijne service door persoonlijke touch.
- Sylvia Mulhuyzen
Heel blij met mijn spulletjes. ❤️
- Marianne Hawinkels
Ik was wat ongeduldig en informeerde naar de bezorgtijden. Heel fijn persoonlijk contact gehad! Daarna alles super goed ontvangen, netjes verpakt met persoonlijk kaartje. Inmiddels al genoten van mijn gezellige kopjes koffie.